Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
 

Titlul paginii web

 
 

Reflecţii asupra investigatiilor private - o vedere din exterior

Câteva reflecţii asupra privata de investigatii - o vedere din exterior.
Prof. Dr. Ernst Markel

Percepţia judecătorilor la activităţile şi poziţia de detectivi particulari şi anchetatorilor se obţine prin experienţă la performanţa de sistemului judiciar birou. Activităţile şi metodele de anchetatori privat nu se aplică numai defini poziţia lor vis-à-vis de clienţii lor, dar, de asemenea, lor relaţiile
cu autorităţile publice, în general, şi în special cu instanţele de judecată. După ce a descris acest punct de vedere voi împărtăşi cu voi câteva idei cu privire la forţa probatorie a rezultatelor activităţilor de anchetatori privat şi pe consecinţele dispoziţiilor legale pentru poziţia lor. Apoi am se va reflecta în standard minim comun prezentat de IKD, privind responsabilitatea profesională în context cu un cod etic. Şi, în sfârşit am va aborda problema dacă detectivi particulari şi anchetatorii ar putea acţiona ca un fel de asistenţi în instanţa de judecată.
În opinia judecătorilor activităţilor de detectivi particulari şi anchetatorii sunt multiple şi constituie o diverseness larg folosind mai multe metode diferite pentru a determina faptele într-o varietate de probleme. Ei pot folosi diverse tipuri de supraveghere sau de a efectua căutări investigaţii. Detectivi particulari şi anchetatorii asista avocati, afaceri, şi a publicului în cazuri care acoperă juridice, financiare sau personale probleme.
Ele oferă multe servicii, inclusiv executive, şi protecţia celebritate corporative, şi să ofere, de asemenea, asistenţă în răspunderea civilă şi personal cazuri de vătămare, lipsă de cazuri persoană, creanţele de asigurare şi a fraudelor, custodia copiilor, şi cazuri de protecţie. Într-o oarecare măsura în care sunt angajati sa investiga persoane fizice pentru a dovedi sau infirma infidelitate. îndatoririle lor depinde de necesitatea de a clienţilor lor. Detectivi particulari şi anchetatorilor sunt specializate într-o anumită măsură. Una dintre cele mai importante specializări este activitatea de detectivi particulari genera ca anchetatorii juridice.
Acestea se specializează în cazurile care implică instanţe, şi, adesea, sunt angajaţi de firmele de avocatură. Ei ajuta frecvent în pregătirea apărării penale, martori localizarea, în interiorul sistemelor de drept comun pe care le deservesc documente legale, şi a aduna probe şi a reînnoi. Juridică, de asemenea, anchetatorii pot colectează informaţii cu privire la părţile în litigiu, depune mărturie în instanţă, şi să asambleze dovezi şi rapoarte pentru studii.
Anumite state europene necesită detectivi particulari şi anchetatori să fie licenţiate. Pentru o astfel de licenţe mai ales un anumit set de calificare este , Cum ar fi minime, având o combinaţie de vârstă în poliţie, ştiinţe penale şi alte domenii ale legii, şi, adesea, înainte de experienţa necesară în
activităţi de obicei pentru profesia lor. În plus, ele trec cea mai mare parte un criminal de verificare a antecedentelor istoria şi un fel de profesional examinare. Unii anchetatori primi certificarea de la o organizaţie profesională, pentru a demonstra competenţă într-un anumit domeniu. Pentru a
primi un astfel de desemnare, solicitanţii trebuie să îndeplinească experienţă, educaţional, şi cerinţele de formare continuă, iar în unele sisteme trebuie să treacă examenele scrise şi orale, administrat de către instituţia atribuirea destinaţie specială.
Instanţele în ambele cazuri penale şi civile, se confruntă cu piese de probele prezentate de părţi, care sunt produse de private anchetatori. În urma experienţei judecătorilor acestei probe în majoritatea cazurilor, este prezentat ca un raport scris. În plus, şi cel mai frecvent atunci când este necesar să se dea dovadă de circumstanţe stabilite într-un raport un interogatoriu oral ar fi efectuate.
Mărturia de detectivi particulari în instanţa de judecată are o calitate deosebită. Poziţia lor implică într-o măsură în conflict în ceea ce priveşte anumite calităţi pentru a forţa probatorie a declaraţiilor lor. anchetatorii private în mod normal, sunt angajaţi de către o parte a cauzei, ceea ce evident indică o strânsă relaţie de partid şi de plată angajarea lor. Dar abilităţi speciale şi competenţelor dobândite prin formare profesională şi experienţă implică un beneficiu considerabil pentru astfel de dovezi. Detectivi Particulari ştiu şi sunt conştienţi de faptul că, după preluarea de observare ar putea fi interogat pe reproducerea de faptele pe care le observat, şi că acestea pot să apară în faţa instanţei în calitate de martor. educaţie juridică permite detectivi particulari să se concentreze deja în timpul observaţii asupra acestor fapte, care, în ceea ce priveşte juridice poate contează cu adevărat pentru cazul şi hotărâre, şi le permite, prin urmare, să se concentreze pe faptele relevante. Ei amprenta apariţiile crucial în memoria lor, şi în acest modul în care acestea sunt mult mai capabile să le reproducă în conformitate cu ceea ce sa întâmplat în realitate.
Această situaţie particulară a unui detectiv particular care să ateste ca atunci când un martor de curs este considerată de către instanţă, atunci când se analizează mărturie şi evaluarea fiabilităţii şi a credibilităţii declaraţiilor lor. Aşa de a vorbi de parţialitate martori astfel de angajat şi plătite de către
parte la procedura, pentru care ele sunt mărturie, pot afecta credibilitatea lor. Ca o regulă generală martori desemnat de către o parte dintre caz înclinaţie de multe ori să dezvăluie numai acele fapte, care ar putea beneficia partea pentru care sunt mărturie, şi, uneori, ceea ce, de asemenea, poate
întâmpla în necunoştinţă, ascunde circumstanţele care pot slăbi poziţia ac a clientului lor. Dar, pe de altă parte, un astfel de pericol este redusă cu responsabilitatea juridică a unei astfel de martor, care este conştient de faptul că în faţa instanţei el are doar la starea adevărul şi nimic, dar tot adevărul, şi ştie că deja să-şi ascundă în mod intenţionat o parte a circumstanţelor, care ar putea fi relevante pentru evaluarea a fapte, în majoritatea sistemelor juridice ar constitui un delict. Investigatorii private cu siguranţă sunt conştienţi de riscurile unei incomplet mărturie.
Acest lucru este valabil şi pentru declaraţiile scrise şi rapoartele elaborate de un detectiv particular pentru a fi prezentate într-un caz. Rapoarte de private detectivii sunt considerate de către instanţa de judecată în general, în acelaşi fel ca orice alte documente justificative, care este înaintat Curţii de către
părţi, deşi unele coduri de procedură se referă în mod explicit la astfel de probe. Dar, spre deosebire de mărturii orale aceste rapoarte scrise conţin o mai mare probabilitatea ca o circumstanţă esenţială ar fi ascuns pentru motive la fel explicate, deoarece acest lucru se poate întâmpla cu o mărturie orală.
Raportul unui detectiv particular parts acelaşi tip de probleme care pot afecta prezentarea unei expertize scrise prezentate de o parte. Pe acest cont judecătorii ar prefera să aibă cea mai mare parte detectivi particulari a apărut în faţa instanţei de a depune mărturie oral pe decisivă fapte, mai degrabă decât să aibă doar citit un raport scris, produs de acestea.
Această situaţie apare, în general, indiferent dacă un sistem juridic reglementează poziţia şi structura de "anchetatori profesie private. procedurale sisteme europene, în general, nu oferă mai multă credibilitate sau putere convingătoare pentru anumite tipuri de dovezi. Toate aceste juridice
Sistemele sunt guvernate mai mult sau mai puţin de principiile consideraţii liber de credibilitate şi de fiabilitatea o bucată de probe de către instanţa, inclusiv dovezi de tot felul, pot fi mărturia unui martor, un document, declaraţia unui expert sau a probelor de inspecţie. Este exclusiv instanţa care evaluează în mod liber, dacă ar fi îndeplinite prin probe sau nu.
Dar, în fapt, bucăţi de probe au şanse mai mari să fie considerate ca fiind mai convingător decât alţii, dacă unul are în considerare diferitele tipuri de documente care sunt prezentate instanţei, variind de la o simplă bucată de hârtie cu o mână declaraţia orice persoană, la un instrument oficial certificat, de exemplu, de un notar public sau o autoritate oficială.
Cu toate acestea, regulamente conforme oferind pentru situaţia de detectivi particulari si structurarea profesie totul să aibă cel puţin indirect, un impact asupra poziţiei de detectivii particulari vis-à-vis de orice autoritate publică. O procedură juridică severe pentru admiterea la profesie, cu criterii puternice de formare şi proprietatea personală, exterior indică faptul că membrii acestei profesii sunt persoane, care nu dispune numai cu privire la personal competenţele necesare pentru activităţile lor, dar au, de asemenea, de integritate. Acest lucru poate duce la o reputaţie solidă a profesia, ceea ce, desigur, are o consecinţă pentru credibilitatea şi răspunderea membrilor lor. Faptul că detectivi particulari în mod normal, sunt plătite de partidul pentru care ele sunt acţionează, prin urmare, are un loc înapoi în acest sens.
În urma acestor consideraţii, şi experienţa mea personală, de asemenea, la nivel european, aş pleda pentru persoanele juridice, norme solide în furnizarea de profesiei de detectivi particulari şi anchetatorilor. Aceste norme juridice de cel puţin ar trebui să acopere cerinţele profesionale şi personale pentru performanţei şi domeniul de aplicare al profesiei, pentru standardele de instruire, dispoziţii privind incompatibilitatea, precum şi cu privire la responsabilităţile vis-à-vis de client şi sistemul juridic, în special cu privire la secretul şi dreptul fundamental la protecţia datelor cu caracter personal. Aceste dispoziţii ar trebui să garanteze integritatea personală şi sfială pentru ca clienţii şi autorităţile publice confruntat cu activităţile de detectivi privaţi şi anchetatorii ar fi sigur că, în orice caz, respectiv o persoană în poziţie verticală a fost să îndeplinească funcţia în mod corespunzător, şi că ipoteza întotdeauna este pledoarie pentru fiabilitatea de ceea ce a fost produs.
În analiza situaţiei în cadrul Uniunii Europene ar putea fi avantajoasă pentru a atinge între statele membre, cel puţin o armonizare dispoziţiilor de bază. Un minim standard comun ar servi, desigur, pentru a atinge obiectivul dorit. Timp de mulţi ani am acţionat pentru European şi a Asociaţiei Internaţionale a Judecătorilor, şi care se ocupă în mod considerabil, cu elaborarea principiilor de bază şi dispoziţii, care în cele din urmă sunt aplicabile pentru toţi membrii unei organizaţii internaţionale. În astfel de situaţii este un confruntă cu necesitatea de a satisface diverse cere. În acest sens, fiecare organizaţie cu o compoziţie similară trebuie să facă faţă provocărilor cu propriile sale. Dar pentru a ajunge la un acord privind o standard comun în cadrul organizaţiei internaţionale a unei anumite profesii acest lucru este doar primul pas. Chiar şi în comun de stabilire a principii ar trebui să ia în considerare următorul pas, constând în pledând pentru normele în primul rând în faţa autorităţilor din proprie sistem juridic naţional, şi apoi a Comunităţii Europene.
Reflectând asupra proiectului de faţă asupra unui standard minim comun I trebuie să solicite pentru aprecierea dumneavoastră. Viziunea mea, desigur, este o percepţie de la
în afara, şi poate fi influenţat într-o anumită măsură de experienţa judecătorii fac în această privinţă. Lucrarea am primit pe aceasta pare să mi un efort potrivită pentru a defini principiile de bază mai, care ar putea fi deja sau pot fi convenite de către toţi membrii de IKD. La materialele prezentate,
schema de opţiuni este o structură eficientă pentru a finaliza aceasta în conformitate cu principiile etichetate acolo.
Cred că o opţiune din această lucrare se ocupă cu cerinţele de personal doar prin menţionarea o vârstă minimă şi o minte sănătoasă pare să fie oarecum undercharged. Acest lucru, eventual, ar putea fi susţinută până la o anumită măsură. Pentru mine personal vârsta minimă de numai optsprezece ani pare oarecum prea tânăr. Eu cred că profesia de detectiv particular şi cercetătorul poartă responsabilitatea considerabile, ceea ce necesită o fondat bine caracter şi o personalitate matură, şi mă tem că la vârsta de optsprezece ani, nu ar garanta întotdeauna acest lucru, având în minte în primul rând reputaţiei dorit a profesiei. Eu nu ştiu dacă acest lucru se ciocneşte cu limitele de vârstă existente deja în unele sisteme, dar am ar determina o vârstă minimă de cel puţin douăzeci şi patru ani ca fiind adecvată. fizice şi mentale de calificare pentru ocupaţia ar putea aspira fi o altă cerinţă personal. Mi-ar recomanda subliniind, de asemenea, calificările fizic, deoarece acestea sunt cel puţin necesare pentru a efectueze toate tipurile de supravegherilor doresc clientii detectiv particular pentru a efectua, şi de a reproduce observaţiile într-un mod necesar pentru fi folosite ca probe.
În ceea ce priveşte o proprietate necesară ar trebui să ia în considerare faptul că fondul antecedentelor penale nu numai ar trebui să fie limitată la un anumit număr de
infracţiuni mai puţin grave, care nu poate constitui un handicap pentru ocupaţie, dar datorită faptului că ambiţia de a profesiei este doar pentru a a obţine un maxim de respect şi reputaţia, pare mai recomandabil de a cere un cazier judiciar, care este complet curată, aşa cum cea mai mare parte este necesare pentru personalul de securitate angajat de către autorităţile publice. Integritate în plus nu este doar limitat la care nu prezintă un cazier judiciar, aceasta acoperă mai multe calităţi, de exemplu, într-un sens comercial nu a fost stare de faliment sau insolvabilitate orice altă natură în timpul unei anumite perioade înainte de admiterea în profesie. Integritate, de asemenea, înseamnă a fi respectabil şi de încredere. Aceste calităţi sunt strâns legate de un Codul de etică efectivă, la care voi face un scurt comentariu pe mai târziu.
În căutarea pe diferite sisteme printre Europa stabilirea unui standard comun de formare şi de experienţă poate fi mai degrabă o chestiune delicată, şi eu aproape nu îndrăznesc să reflecteze asupra lor. Subiectele să fie instruiţi ar putea fi comparabile cu cele necesare pentru educaţie de agenţi de poliţie, sau alte servicii de securitate publică. Studiul de drept civil şi penal, inclusiv substanţă şi procedura, este de de importanţă majoră. Mă voi limita comentariile mele pe acest lucru. Subiectele importante pentru o mare varietate de metode de exercitată în utilizarea practică a
profesie apartin propria expertiza. Doar doar un cuvânt pe durata perioadei de formare: Se aplică în general că o profundă şi educaţie pe scară largă ia întotdeauna timpul său, şi ca mai bine de educaţie pentru funcţia este, ca mai mare va fi de reputaţia şi prestigiului atinge profesie din aceasta.
Acest lucru este valabil şi pentru examenele care urmează să fie luată la sfârşitul perioadei de formare. teste severe ar trebui să demonstreze competenţa candidatului,
şi să verifice că solicitantul dispune calităţile necesare pentru a îndeplini funcţia în mod corespunzător. Comisiei de examinare expediate să accepte
testele ar trebui să fie compus din persoane de înalt profesionalism şi integritate. Ar trebui să fie un examen considerate grave, şi nu una despre zvonul care spune că toată lumea ar trece. Examenele-ar putea dovedi abilităţile personale, cum ar ingeniozitate, persistenţa, şi assertiveness. Un candidat nu trebuie să se teamă de confruntare, şi ar trebui să comunice bine. Bune abilităţi de intervievare şi interogare, de asemenea, sunt importante. Deoarece instanţele de judecată de multe ori sunt judecătorul ultim al unei anchete efectuate în mod corespunzător, cercetătorul trebuie să fie în măsură să prezinte faptele într-o manieră care fiecare instanţă, fie format din judecători profesional sau a unui juriu vor crede. Toate profesiile care poartă mare responsabilitate include în examenele lor profesionale dovada de caracteristici personale, care sunt esenţiale pentru îndeplinirea activităţi. Aceste calităţi nu sunt uşor de test. Este nevoie de examinatori de calităţi personale şi profesionale de înaltă experienţă vastă, care se bucură de mare încrederii între colegii lor, pentru a verifica aceste capacităţi.



Până în prezent, am subliniat în mod repetat că detectivi particulari şi anchetatorii au nevoie de fiabilitate ridicată şi credibilitatea, nu numai în relaţia cu clienţii lor, dar mai ales atunci când ele apar în faţa instanţelor judecătoreşti şi alte autorităţi publice.
Acest lucru necesită speciale de responsabilitate desigur, şi că profesia poartă moral responsabilităţi suplimentare faţă de cele deţinute de alte persoane, în general. Acest lucru se datorează faptului că aceşti profesionişti sunt capabili de a face şi care acţionează pe o decizie informată în situaţii care publicul larg nu poate, pentru că nu au primit aceeaşi de formare, şi lipsa de aceeaşi experienţă. Aceste cunoştinţe suplimentare, de asemenea, vine cu o autoritate special. Locul încrederea clienţilor în profesionale pe baza faptului că serviciul prestat le va beneficia. Ar fi foarte posibil pentru Professional pentru a utiliza autoritatea sa pentru a exploata clientul. Prin urmare, apar întrebări cu privire la limitele etice ale profesionist responsabilitate. Cele mai multe profesii au aplicat intern coduri de practică, că membrii profesiei trebuie să le urmeze, pentru a preveni dezamăgire client, şi în primul rînd pentru a păstra integritatea, şi de credit ale profesiei. codurile etice, de multe ori combinat cu răspundere disciplinară a permite desen un standard de comportament, şi asigurându-se că practicanţii individuale îndeplinesc aceste standarde, de sancţionare a acestora la un organism profesional în cazul în care nu se practică în consecinţă. Acest lucru permite profesioniştilor, care acţionează cu conştiinţă să profeseze în cunoştinţă de faptul că acestea nu vor fi subminat comercial de către cei, care au mai puţine probleme etice. Aceasta susţine, de asemenea, încrederea publicului în această profesie, ceea ce înseamnă că publicul va continua să caute serviciile lor.
În contextul unui cod adoptat de către o profesie, un cod etic poate fi aranjat ca un cod de responsabilitate profesională, care se pot dispensa cu probleme dificile de ceea ce comportament ar fi considerat ca punct de vedere etic. Unele coduri de etică sunt promulgate de către agenţia responsabilă pentru licenţiere a profesiei. Încălcarea acestor coduri pot fi obiectul unor sancţiuni administrative, ca de exemplu pierderea licenţei, sau chiar civil sau penal căi de atac.
Alte coduri sunt puse în aplicare de către organizaţia care le promulgate. Încălcarea acestor coduri este de obicei limitată la pierderea de membru al organizaţiei respective. Alte coduri sunt doar consultativ, şi nu sunt prescrise nu sancţiuni pentru încălcarea sau chiar procedurile pentru a stabili dacă o încălcare chiar a avut loc.
În general, codurile etice sunt declaraţii oficiale ale organizaţiei valorilor etice şi sociale pe anumite aspecte. Unii se stabileau doar general despre principiile profesiei convingerea pe probleme, cum ar fi calitate, angajaţi şi tratamentul de clienti. Alţii stabilite proceduri care urmează să fie urmat în situaţii specifice cum ar fi conflict de interese, şi stabilirea unor proceduri pentru a determina dacă o încălcare a codului de etică a avut loc, şi dacă da, ce sancţiuni ar trebui să fie impuse.
Eficacitatea acestor coduri etice depinde de măsura în care organele competente sunt acceptate pentru impunerea de sancţiuni sau
recompense. Încălcarea de organizare codurilor privat, de obicei, sub rezerva violator la sancţiuni organizaţionale, ceea ce în contextul final poate înseamnă expulzare din partea organizaţiei.
Proiectul Codului de Etică este IKD urma aproape literal Asociaţia Anchetatorii britanici Codului de etică. Acest cod este de obicei pentru un promulgate de către o organizaţie a profesiei. În descrierea responsabilităţilor codul este caracterizată de o largă
Utilizarea de clauze generale şi juridice şi etice concepte incert place cea mai mare parte se întâmplă atunci când doar principiile generale sunt stabilite. Such
concepte, cum ar fi expresiile "mai înalte principii morale", "legalitate", "moralitate", "etica profesionala", dar, de asemenea, "interesul clientului" sau cea mai mare "
standard de competenţă "trebuie să fie întotdeauna interpretate în conformitate cu conceptele de mediu şi contextul social şi profesional în persoana care, sub rezerva un astfel de cod, se acţionează. Am înţeles acest cod ca o definiţie a principiilor generale, pe care membrii IKD putea fi de acord. Dar dispoziţii de natură întotdeauna sunt dificil de aplicat în practică. coduri etice similare sunt confruntă cu aceste dificultăţi completarea fiecare articol unic de regulile generale de comentarii. Aceste comentarii explica substanţei şi scopul propus al dispoziţiile respective, prin descrierea prin urmare, ei stau, şi exemple oferind, de exemplu, ceea ce conduită ar dezonora profesie.
Codurile etice oferind doar normelor generale privind modul în care membrii organizaţiei trebuie să se comporte, şi ceea ce ar trebui să respecte sunt oarecum incomplete ca prevederile de drept penal substanţial, fără a oferi pentru punerea lor în aplicare. În cazul în care normele etice lipsa unei proceduri de aplicarea ei, vor rămâne doar ca un apel sau de recurs, şi ei nu vor avea un impact major.
Un anumit pericol ar putea apărea pe care le ar fi ascultat numai de către membrii care doresc profesiei. Prin urmare, este foarte recomandabil de a le întări prin furnizarea în plus, pentru o procedură de executare, inclusiv un organism, care se vor aplica standardele etice şi de sancţionare a încălcărilor normelor.
Probleme apar pentru asociaţiile naţionale în acest context sunt rezolvate, în principal prin adoptarea unor astfel de coduri etice supranaţionale, ca un fel
de directivă pentru membrii naţionali, care va obliga să promulge codurile lor naţionale proprii în consecinţă, şi consolidarea lor de de instituire a unui organism, care ar sancţionare a încălcărilor.
În cele din urmă voi aborda pe scurt problema dacă detectivi particulari şi anchetatorilor ar putea acţiona în asistenţă pentru instanţele judecătoreşti. Potrivit meu vedere ele nu pot face acest lucru în cazul în care aceştia sunt angajaţi de către o parte la procedură. Asistenţii de instanţa de judecată ar necesita o structură similară imparţialitatea aşa cum este, de exemplu, cu inspectorii instanţa de martori sau experţi, care nu sunt nominalizaţi de către un partid, ci numiţi de către instanţa de judecată în sine.
Fiind angajat de către o parte privează în mod evident, persoana în cauză de imparţialitate. Dar care acţionează într-un caz independent şi care nu sunt angajate de către un
părţi implicate deschide posibilităţi să furnizeze instanţei cu o expertiză specială. Aceasta depinde de sistemul juridic, în ce măsură ele, de exemplu, poate acţiona în calitate de martori experţi. Unele sisteme juridice stabilesc registre oficiale, în care medicii cu experienţă primordial în special în zonele sunt înrolaţi după dovedesc experienţa lor de exemplu, prin susţinerea unui examen de specialitate, iar apoi fiind în general jurat pe imparţialităţii, neutralităţii şi obiectivitate. Aceste martori experţi, atunci sunt selectate de către instanţa de la un astfel de registru, şi numiţi pentru care acţionează în cazul particular.
Ele dau opinii cu privire la problema de fapte de specialitate în funcţie de cunoştinţele lor. Nu este excepţională că anchetatorii private sunt incluse în aceste registre. În Legal alte sisteme instanţa numeşte un expert în funcţie de convingeri cu privire la cunoştinţele de specialitate de un practicant să răspundă la întrebări factuale ce instanţa trebuie să rezolve. Generally Nu văd nici un obstacol de a numi detectivi particulari atunci când intervalul dintre cei mai buni experţi disponibile pentru a răspunde la întrebări, în cazuri speciale, atunci când acestea au sau au avut nici o relaţie cu părţile şi a făcut nici o anchetă în cazul special înainte.
Dar un alt caz este folosirea investigatorilor privat în cursul unei anchete preliminare a instanţei. În majoritatea juridic european sisteme de pre-proces aceste investigaţii în cazurile penale sunt efectuate de către procurori sau avocaţi.
Pentru activităţile de investigaţie reală procurorii utilizarea sprijinul agenţilor de poliţie, pot fi agenţi de Poliţie instanţă specială care acţionează pentru sistemul judiciar, ca în orice fel în Franţa, sau instruiţi agenţi speciali de penal special departamentele de poliţie, ca de exemplu în Germania. Aceste agenţii, de fapt, sunt civil funcţionarilor plătite de către stat, şi sub rezerva dispoziţiilor legale speciale şi o anumită disciplină. Ei îndeplini mandatului lor sub controlul autorităţile publice. Ar fi foarte dificil pentru detectivi particulari pentru a concura cu autorităţile publice de acest tip, care, în plus, dispune de o utilizare legitimă a forţei fizice, ceea ce înseamnă auxiliare nu sunt disponibile pentru investigaţii private. În total, am vedea doar limitat posibilităţi de detectivii particulari ca asistenţi oficial la instanţele de judecată.
Oricum, provocările pentru detectivi particulari şi anchetatorii sunt în creştere, şi activităţile lor devin mai importante şi mai mult. sarcini semnificative sunt obţinute de la responsabilităţile autorităţilor publice, precum şi protecţia corporative, supravegherea companii şi zonele rezidenţiale, de protecţie a persoanelor şi a averilor, de anchetă pentru societăţile de asigurare şi a băncii. Ca de acum acest lucru ar putea a marca o parte a dezvoltării viitoare a activităţilor de detectivi particulari şi anchetatorilor.
Pe fondul de ridicat semnificaţiade protecţie a datelor cu caracter personal, care, în toate statele membre ale UE să conducă la supravegherea de detecţie şi prelucrare a datelor chiar de autorităţile de poliţie şi de informaţii militare către comisarii juridice independente şi controlere, supraveghere clasică şi activitatea de investigaţii de detectivi particulari, în nici un fel devine tot mai complexă. Prin urmare, de asemenea, reprezentanţi ai puterii judecătoreşti sunt foarte interesati de dezbatere pe probleme legate de profesia ta.

Sursa:
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one